-
Eugenijus 15:14 - 2008.12.10 | # |
vienastoks užkniso juodai.
Po nepatogaus komentaro apie NK žurnalo anonsą kolega iš nežinau.lt užblokavo IP adresą.
Komentaras skambėjo taip (cituoju iš atminties) “Pasigedau informacijos, kad įrašas yra komercinis. Nors pats prieš kurį laiką raginai visus apie tai pranešti.” Į laišką atsakyti nesugebėjo.
Prasidėjo cenzūros amžius.
(pasiguodžiau)

Karolis Pocius 15:18 - 2008.12.10 | #
Ne vienas toks, o vienastoks. Beje, ar esi tikras, kad tave užblokavo? Gal šiaip kiek techniniai nesklandumai.
Silas 15:35 - 2008.12.10 | #
o kodėl tu nusprendei kad tas įrašas yra komercinis?
bananoidas 15:59 - 2008.12.10 | #
Eugenijau, nusivalyk ašaras :)
Eugenijus 16:06 - 2008.12.10 | #
Karoli, 403 klaida ką reiškia? acces denied berods :]
Silas, manau faktai akivaizdūs, ir taip pat mano asmuo parašęs trečią komentarą (kažkodėl jo neištrynė).
PinkCity 16:49 - 2008.12.10 | #
Tinklaraštis yra kiekvieno asmeninė erdvė, ką autorius nori, tą rašo, ką nori, tą trina.
Kažkada aš tokią “draugę” buvau įsigijusi, kuri mane pinkcity.lt komentaruose visokiais gyvūnų vardais vadino, užblokavau ją ir man ramiau. Ne tam tinklaraštį rašau ir už hostingą pinigus moku, kad kiekvienas atėjęs man nuotaiką gadintų.
Juozas 17:05 - 2008.12.10 | #
Kaip jis drįso užblokuoti?! Ką nori žmonės tą blokuoja, ypač savo asmeniniam projekte, nereikia čia dabar visiems blogeriams skųstis :)
septyni 17:58 - 2008.12.10 | #
ai, aš tik pacituosiu.
Pinkcity: “ką autorius nori, tą rašo, ką nori, tą trina.”
Juozas: “Ką nori žmonės tą blokuoja, ypač savo asmeniniam projekte”
Eugenijus: “Prasidėjo cenzūros amžius.”
Ernestas 18:00 - 2008.12.10 | #
Man atrodo neįžvelgiat šio įrašo esmės:
vienastoks padarė (?) vienaip, o kitiem siūlo daryti kitaip.
Tai, jog komentaras nepasirodė ir IP buvo užblokuotas - šį tą turėtų pasakyti apie vienastoks reakciją. Tačiau vis tiek norėtųsi išgirsti ir kitą versiją…
Mantas 18:32 - 2008.12.10 | #
Aš tokių blokavimų nepripažįstu, bet čia kiekvieno blogerio asmeninis reikalas. Kieno blogas - to ir valia.
Būtų įdomu sužinoti, ką Džiugas apie visa tai pasakys :)
Aivaras 18:45 - 2008.12.10 | #
Manau būtų užtekę uždrausti komentavimą, nes visiškai už BAN inti, truputi per žiauru… (O gal banas tik kokiai savaitei?)
bfw 19:13 - 2008.12.10 | #
pro-vo-ka-ci-ja!
strobaskopas 19:14 - 2008.12.10 | #
pinkcity, yr du dalikai - kai izheidinejamas autorius, ir kai tiesiog klausiama ir primenama jo paties praeitis(parashymai). karoce matau problema - kai save reikia pavadinti kaip nors, tai dauguma ishdidzhiai vadinasi zhiniasklaida, bet kai komentarai ar kitu nuomone “nepatogi” tai tada pradeda banint ir prasideda pareishkimai kad “ka noriu ta darau”. netoli nuo tikrosios zhiniasklaidos nuejo viskas. eugenijus neizheidinejo dzhiugo, o itesiog paklause, o ishkart bana gavo. plius dar tai, kad nezinau.lt blogas nera apie asmenini givenima o ale kaip naujienu saitas plius shiaip rashliavos. tai chia bandoma pastaruoju metu imituot kazhkoki laikrashchiukshti, o chia jau pradeda savo skaititojus banint, kas yra shudas :)
strobaskopas 19:20 - 2008.12.10 | #
ir dar: pinkcity gal ir nebando pragyvent ish reklamos , bet va dzhiugutis tai gauna komerciniu pasiulymu, ir ish to bando sviesta ant duonos uzhsitept. taip kad skaitytojai yra galima sakyt jo klientai ir chia jau bishki reiktu kitokia politika taikyt o ne “mano blogas, pashol nx kam kas nepatinka”.
banditaz 20:06 - 2008.12.10 | #
Pavydžiu tokiems kategoriškiems kaltininkams jų visažiniškumo.
Visų pirma gal reikia bandyti kreiptis į patį Džiugą ir paklausti, “kame replės”, o ne kaip darželinukui nueit už kampo ir “chebrai” pasiskųsti: “o Petriukas toks ir anoks”. Na juk nebe tas amžius.
Antra, jei jau skaitai, Eugenijau, nežinau.lt, tai gal verta tai daryti kiek atidžiau? Džiugas vis susiduria su techninėm problemom: http://www.nezinau.lt/maza-panika . Šio įrašo ir apie NK laikas “plius-minus” panašus. Tai gal tai galėtų su tuo būti susiję?
Trečia, iki dabar forbidden?
O ketvirta: turint galvoje, kad vienastoks minėjo įsidėjęs blogeriai.lt RSS į skaitytuvą, turėjo pamatyti šią žinutę ir kažką pasakyti, bet…
banditaz 20:07 - 2008.12.10 | #
strobaskopai,truputį pribręsk ir tada priekaištauk :))
septyni 20:08 - 2008.12.10 | #
dar pacituosiu
banditaz: Visų pirma gal reikia bandyti kreiptis į patį Džiugą ir paklausti, “kame replės”
Eugenijus:Į laišką atsakyti nesugebėjo.
Eugenijus 20:20 - 2008.12.10 | #
banditaz , kadangi iš ankstesnės panašios patirties žinau, susirašinėjimas rezultatų neduoda (cituoju “Neketinu aiškintis”), tad išvadas jau galima daryti ir tavo įvardinta situacija buvo prieš kelias dienas, o komentaras rašytas tik šiandien, o ar iki šiol mano darbinio pc IP yra blokuojamas matysiu tik darbo metu :], o ketvirtas punktas čia jau ne man, anyway atsakymas matosi šios dienos blogoramoje.
strobaskopai, tikrai būtų šauniau, kad bent jau nesikeiktum.
awx 20:40 - 2008.12.10 | #
O nebuvo taip, kad netyčia prie komentaro pasiūlei pirkt Viagros ir pasididint ką nors, bet čia apie tai nutylėjai? :))
banditaz 20:58 - 2008.12.10 | #
Ajo, dėkui, septyni, pats nepastabus esu :)
Eugenijau, na, “neketini aiškintis”, bet savimeilę glostaisi skųsdamasis? Įdomu :) Bet kokiu atveju, norisi sulaukti aiškio pabaigos :)
vienastoks 21:07 - 2008.12.10 | #
Aš iš tikrųjų nematau reikalo teisintis. Na, bet jei kam įdomu:
1) renginių, koncertų, žurnalų, knygų, parodų ir t.t. anonsų nelaikau komercija. Laikote jūs? Į sveikatą.
2) rašydamas apie perspėjimus turėjau galvoje užsakytus ir parduotus įrašus, o ne „einam ryt į DePhazz koncertą“ ar „kitoje NK bus nešiojamųjų kompiuterių palyginimas“. Sveikos nuovokos pamatyti skirtumą, tikiuosi, pakaks visiems.
3) reikėtų paskaityti žodyne, kas yra komercija, o po to ir mano komentarą „Jis parašytas be jokio atlygio. Veikiau jau savireklama, nes pats parašiau straipsnelį NK. :) Bet aš, žinoma, neabejingas žurnalui, kuriame dirbau kelis metus, o rašiau į jį su pertraukomis vos ne dešimtmetį.“ Tai buvo prie pirmo anonso.
4) blokavau ir blokuosiu visus kenkėjus. Šiuo konkrečiu atveju suveikiau kaip Adblock Plus ir išgelbėjau žmogų nuo reklamos, kaip jis ją suvokia. Taigi paslaugiai pasielgiau.
5) patikėkite, mano ir šio įrašo autoriaus disputas dėl kabinėjimosi prie nežinau.lt turi ilgą istoriją. Kiekvieną kartą jis vaidina nustebusį - bet tai toks pats nustebimas, kaip gavus pasaga kakton nuo mušamo arklio. Net kantriausiems ilgainiui įgrįsta.
septyni 21:19 - 2008.12.10 | #
Eugenijus, aišku, mėgėjas pasireklamuot (pats žinau:))), bet tai ne per žiauru už tokį komentarą blokuot?
Gal tikrai viagrą kokią paminėjo ir dabar nutyli šitą faktą? :)
Anyway ;x
Edit: neDArašiau - vienastoks, gal paprasčiau būtų tiesiog argumentuotai atsakyti į žmogaus komentarą, jei jis neteisus?
Aišku, jei tai tęsiasi amžius amžinuosius, tai, ko gero, įgrįsta provokacijos.
Eugenijus 21:28 - 2008.12.10 | #
banditaz , gal tikrai išsimiegok :] žodžiai “neketinu aiškintis” yra kito asmens.
Ką matau iš vienastoks atsakymo:
1 - 3 punktai: elementarūs nuomonių skirtumai.
4 punktas: manau aiškinti nereikia, atsirado Viešpats, kuris sprendžia už mane. Ačiū.
5 punktas: būtent dėl naudojamo žargono tokio kaip “kabinėjimasis”, dar asmeninio susirašinėjimo metu buvo primesti žodžiai “niekini” ir “nuolat šaipaisi”. Būtent šiuos žodžius paprašius paaiškinti ir gavau aukščiau įvardintą atsakymą “neketinu aiškintis” (vėliau pateiksiu screenshoot’ą).
Manau vaizdas pakankamai aiškus.
Tomas Markauskas 21:35 - 2008.12.10 | #
O tai kam čia dabar šita visa diskusija? Pirmas kartas, kai kažkieno nuomonė su tavo nesutapo? Jei už straipsnį nebuvo mokėta, tai ir ne reklama. vienastoks kažkada juk rašė apie pirktus straipsnius, o ne apie kažkokius anonsus. Net faktas, kad jis NK dešimtmedį dirbęs nesvarbus visiškai, nes aš pats parašyčiau apie NK numerį, jei žinočiau, kad ten mano blogo reklama ar pan. yra.
banditaz 21:41 - 2008.12.10 | #
Haha, prašoviau. Gerai, kad nestačiau, būčiau pralošęs xD
Eugenijau, kai nemiegi, geriau veža. Juokas.
Jei rimčiau, “1 - 3 punktai: elementarūs nuomonių skirtumai” - akivaizdu, kad ne elementarūs. Iš esmės tu šoki į akis prieš Džiuogo požiūrį, gerai jo nepažinodamas, ir po to kaltini jį, kad jis nesilaiko savo paties principų. Tai kur čia logika? :)
Screenshot’ų gali nepateikti, amtosi, kad tavo ego didesnis už Džiugo. Laimėjai: “You just had enlarged your penis!” :)) Ai bendrai, screenshot’ai pridės dar porą cm.
Vaidotas 00:17 - 2008.12.11 | #
Džiugas dar teisinasi :) Aš nesuku sau daug galvos, blokuoju kenkėjus per IP (man jie naudos neatneša) ir ramu pasidaro. O jei galėčiau tai ir kompus iš jų atimčiau :)
Eugenijus 09:15 - 2008.12.11 | #
banditaz, geriau prieš aklai gindamas pakomentuok 4 tą punktą.
Tomai, diskusija apie tai, ar tu pats asmeniškai gavęs ban’ą už korektiškai suformuluotą kitokią nuomonę gerai pasijustum?
Tuo labiau kitas asmuo su visiškai tokia pat nuomone lieka nepastebėtas.
Įžvelgiu Džiugo paranoją.
Tomas Markauskas 10:06 - 2008.12.11 | #
Eugenijau: iš vienotokio komentaro drįstu manyti, kad pagrindo tik į tavo išreikštą nuomonę (o ne kito asmens panašią nuomonę) reaguoti buvo dėl “ilgos disputo istorijos”. Tokiu atveju kogero daugelis taip pat pasielgtų.
Eugenijus 10:34 - 2008.12.11 | #
Tomai, jei perskaitytum įdėmiau pamatytum, kad jokios “ilgos disputo istorijos” nėra, o į prašymai paaiškinti buvo ignoruojami aukščiau įvardintais žodžiais.
Džiugo paranoja prasidėjo tuo momentu kai mano tinklaraštyje ta pati naujiena buvo paskelbta dviems dienomis anksčiau negu pas jį.
Komentaruose apie tą užsimeniau maždaug tokiu tekstu:
“rašome apie tą patį, vėluojate kolega :)” su aktyvia nuoroda.
Kas darėsi toliau galite paskaityti pokalbio screenshot’ą
http://blog.lrytas.lt/patifain.....kalbis.jpg
Tomas Markauskas 10:43 - 2008.12.11 | #
Eugenijau: man atrodo yra: “5) patikėkite, mano ir šio įrašo autoriaus disputas dėl kabinėjimosi prie nežinau.lt turi ilgą istoriją.”
Ar tavo nuomone tu buvai teisus, ar vienastoks - visiškai nesvarbu. Faktas, kad pradžia yra jau kiek anksčiau, todėl nematau visiškai nieko blogo, jei vienastoks ėmė tave ir užblokavo, nes pagrindo tam buvo.
Eugenijus 10:48 - 2008.12.11 | #
Tomai
1) koks buvo pagrindas?
2) Jeigu tave už paskutinį nekaltą komentarą užblokuotų blogeriai.lt Arvydas, nes jam pasirodytų, kad tu šneki ką neturėtum - čia irgi būtų pagrindas?
Tomas Markauskas 10:55 - 2008.12.11 | #
Tai ne pirmas atvejis, kai tu jam užkliuvai. Ėmė ir išseko kantrybė? Koks skirtumas? Tai jo tinklarašis. Jis taip pat rašė, kad komentavimas yra ne teisė, o privilegija, tad matyt tu jo manymu piktnaudžiavai šia privilegija, tad jis ėmė ir užblokavo. Na ir kas? Jei Arvydas mane dabar užblokuotų, nustebčiau, nes tai būtų kaip perkūnas iš giedro dangaus, tačiau jei jau būtų ankstesnis konfliktas - nenustebčiau, nors blogeriai.lt ir šiek tiek kitokio pobūdžio projektas, tad būtų liūdna, jei kas nors taip cenzūruotų jį.
Dina 18:17 - 2008.12.11 | #
Blogeriai.lt turi kalbėjimo čia taisykles, Nežinau.lt komentarus vertina IR per asmeninius filtrus.
Aš blokuoju ilgą laiką neigiamas reakcijas keliančius žmones. Nekenčiu, kai pradeda purtyti blogąja prasme nuo virtualaus žmogaus kokio.
Apie komentarų cenzūrą | Aurimas Online 18:30 - 2008.12.11 | #
[...] delfi style diskusijų. Iškyla tokių problemų ir kituose tinklaraščiuose, pvz. šiandieninė audra stiklinėje dėl nežinau.lt komentarų moderavimo. Nesiimu svarstyti, kas teisėta, kas ne - tą neseniai [...]
vienastoks 21:08 - 2008.12.11 | #
Žmogus, kuris privatų susirašinėjimą neatsiklausęs skelbia viešai, mokys mane komentarų etikos normų? :)
Eugenijau, jei nepaslaptis, kiek Jums metų?
septyni 21:22 - 2008.12.11 | #
vienastoks, nesutinku. pagal tokią logiką išeitų, kad ir zuoką įrašė ir paskelbė viešai niekšai, etikos nepažįstantys. ir garastas nieko juodašikniais nevadino, tik kažkoks mažvaikis išprovokavo :)
ženia mums bandė savo argumentaciją dėstyt, “šaltinį” pasitelkęs. su jo argumentacija, beje, aš irgi nesutinku :)
bfw 21:26 - 2008.12.11 | #
nepalaikau nei vieno, bet eugenijus meškos paslaugą sau padarė pradėdamas šią temą, tuo labiau paskelbęs susirašinėjimo turinį ir formą…
Eugenijus 21:52 - 2008.12.11 | #
Mielieji,
dar kartą norėčiau pabrėžti, kad konflikto eskalacija vykdoma vien iš vienastoks pusės. Kolega pats prisipažino, kad klaidingai suvokė situaciją.
Vykdomas iš Džiugo pusės šmeižtas (ir jo tylėjimas prašant pagrįsti savo nuomonė) yra būdas apsiginti.
Vertinant tą faktą, kad lygiai tokie patys kitų komentatorių pateikti klausimai (apie reklamą taip pat) yra paliekami, įžvelgiu kažkokį asmeninį kerštą, o kadangi poną gyvai mačiau tik ant scenos, tai turime akivaizdų paranojos atvejį (kitų motyvų nerandu).
Galiu užtikrinti, kad jokio nuolatinio užgauliojimo nėra ir nebuvo ir visiškai palaikau visus kitus blogerius manančius, kad reikia blokuoti agresyvius lankytojus - ar šiuo atveju toks esu?
Apie asmeninio pokalbio paviešinimą - jeigu tai viešai pripažįstama etikos norma, taip aš apie ją negirdėjau, tuo pačiu mėgstu remtis faktais (ir jums juos pateikiu) ir atsižvelgus į tai, kad Džiugas į paskutinius du laiškus pasididžiavo ir neatsakė..
Vienastoks, 25
INferno 22:10 - 2008.12.11 | #
Ikišiu ir savo trigrašį..
Paskaičius privatų pokalbį galima įžvelgti tik tai, kad ponui/ponaičiui Eugenijui reikėtų pasimokyti formalaus ir pagarbaus bendravimo.
Kas yra provokatorius puikiai matosi, nors skaitant Eugenijaus pranešimus ir visa veiksmo pradžią vos neperėjau į kitą pusę…
Faktas tas, kad nežinau.lt ir vienastoks užsitarnavo lankomumą tikrai neblogu marketingu ir triukais kuriuos profesionalūs blogeriai naudoja populiarindami savo blogus.
Tačiau Eugenijus daro pigų šou provokuodamas ir iš to darydamas skandalą.
Karolis Pocius 22:43 - 2008.12.11 | #
Na nenoriu, kad dabar viskas atrodytų kaip varymas į vienus vartus ir bandymas „suvartyti“ Eugenijų, bet kadangi mano gretutinės studijos buvo psichologija, norėčiau paklaust ar ne per dažnai čia žodis paranoja naudojamas?
Pagal DSM-IV tam, kad liga būtų diagnozuota beveik visais atvejais simptomai turi pasireikšti ne vieną mėnesį. Tuo tarpu jūsų susirašinėjimas net tiek netruko ;)
septyni 22:57 - 2008.12.11 | #
čia tai lempa :)))
Eugenijaus kaltinimai paranoja yra lempa. bet Karolio išvedinėjimai.. :)))
awx 23:05 - 2008.12.11 | #
Mano gretutinės studijos nebuvo psichologija, tačiau man viskas kvepia Eugenijaus savireklama :) By the way, o ar galima ant svetimų nuotraukų neatsiklausus jų autoriaus dėti savo watermark’ą ir publikuoti savo puslapyje?
Dina 23:11 - 2008.12.11 | #
Kažkokie grybienė. Jėzau kristau, užblokavo, matai. Spjaučiau ir nesilankyčiau, ot. Not welcome tai not welcome. Dėl ginčų labiau welcome niekad niekas nebus.
archatas 01:47 - 2008.12.12 | #
Eugenijau, įdomu, kiek po šito nesąmoningo skandalo pakilo tavo dienos lankytojų ir sumažėjo prenumeratorių skaičius.. Realiai, nedažnai blogeriai įsivelia į tokias karštas kovas, bet ar to reikia?
Ričardas Š. 11:18 - 2008.12.14 | #
Aš nesuprantu, ko tiek isterikuoti, jeigu jau toks blogas tas vienastoks tai kam skaitai jį? Jis paslaugą padarė išgelbėjo tave nu savo straipsnių ir savo blogo.
Kažkaip vaikiškai čia… Primena dar vieną veikėja buvusį vasarą, kuris irgi nuolat dergės dergės ir savireklamos ieškojo apsimetinėdamas labai protingu.
Eugenijus 11:22 - 2008.12.14 | #
Ričardai, jeigu įdėmiau perskaitytum visus įrašus, tokio klausimo nekiltų.
Ričardas Š. 14:30 - 2008.12.15 | #
Perskaičiau didžiąją dalį ir vis tiek pasilieku prie savo nuomonės.
Originalas 16:09 - 2008.12.15 | #
Prieš kelias dienas užblokavau vieną blogas.lt vartotoją, tai kad pasipylė “Lietuva yra laisva šalis, cenzūrą draudžia konstitucija!” :DD Pradėjo straipsnius cituoti apie žiniasklaidos cenzūrą. :D Tik esmė, kad komentaras gali pažeist kitus įstatymus, ir tada jie bus šalinami..
nezinau.lt bloge pastebėjau, kad kartais vienastoks būna su savo sausa nuomone, nors per konferencijas pasakoja, kad nereik tokiu būt. :)) Tarkim gi dabar su iPhuone tikras apple fanas pasidarė, su da best telefu ir da best app parda.. Tai, kad pats neigi tą, tai čia skirtumas yra.. Nėra jo, tai beprasmiška ir tokius komentarus trinti.. O jei ne lygis apple vartotoju būti, tai be iPhuone yra milijonas kitų telefų…
Jei nepatinka, tai visad galima perjungt kanalą. :)
Karolis Pocius 16:24 - 2008.12.15 | #
Toks tokį surado ;P~
lauryna5 23:36 - 2009.01.2 | #
Ginčas internete - tas pats, kas silpnapročių olimpiada, jei ir laimėsi - vistiek tu debilas.