• ztkp

    13:41 - 2009.01.14 | # |

    kažin Lietuvoj mitingas pereis į riaušes, kaip Latvijoj?

Komentarai

  • Karolis Pocius 14:01 - 2009.01.14 | #

    Jei tam tikri suinteresuoti asmenys ar jų grupės pasistengs, manau, kad taip.

  • banditaz 14:06 - 2009.01.14 | #

    Jei nepadaugins alkoholio - ne. Galbūt bus susistumdymų, bet tikėkimės provokatoriai nieko nepeš.

  • ztkp 14:16 - 2009.01.14 | #

    bet nejaugi riaušėse dalyvauja tik provokatoriai, skinai, kgbistai ir panašaus plauko žmonės?

  • asdfwerwqe 14:47 - 2009.01.14 | #

    nu tai o kam daugiau dar gali reikėti imtis destruktyvių veiksmų prieš tuos, kurie čia niekuo kalti?

  • Rokas Arbušis 14:47 - 2009.01.14 | #

    jei grįžčiau į laikus, kai buvau pankuojantis, su šūkiu “no future” kelčiau riaušes :D
    aišku, alkoholis “ant drąsos” čia irgi reikalingas.
    o jei grįžti į dar ankstesnius laikus, kai klaipėdos “atlantas” kurioje tai cccp lygoje ir gruzinus triuškindavo, su šūkiu “meeees laimėsim” eičiau kelti riaušes :D
    bet senas aš jau. neisiu į gatves “plaktis”

  • asdfwerwqe 14:49 - 2009.01.14 | #

    Rokai, kamon! išsitrauk iš po lovos apdulkėjusius kerzus, suplyšusias kelnes, ateis ir jaunystė į tavo kiemą :D

  • ztkp 14:49 - 2009.01.14 | #

    žinoma, dabartinėje sistemoje nieko nėra tiesiogiai atsakingo. į ką pirštu dursi, - tas niekuo dėtas

  • ztkp 14:50 - 2009.01.14 | #

    juokas juokais, kerzai kerzais, bet kažko imtis reikia

  • asdfwerwqe 14:53 - 2009.01.14 | #

    ztkp - imtis reikia. Bet manau reikia raut viską iš šaknų, o čia jau resursų daug reikia, ir pasiaukojančių žmonių.

  • Karolis Pocius 14:53 - 2009.01.14 | #

    Faktas tas, kad seimo jėga nepaimsi :) Reikia organizuotis demokratiškai, kad ir kaip nedemokratiškai pats seimas kartais veiktų.

  • asdfwerwqe 14:55 - 2009.01.14 | #

    Karoli, pavyzdžius prašome į sceną :) KAIP? Kokiais būdais?

  • asdfwerwqe 15:00 - 2009.01.14 | #

    Čia įstatymus per naktį priima, seimūnai savo rikimines programas “pamiršę”, o jei kas ir primena, ir apkaltina, kad nesilaiko pažadų, tai jie pradeda sakyti, kad dar geriau padarė, nei kad žadėjo ir t.t. :) Komedija vyksta su ministrais. Pvz apie aplinkos apsaugos ministrą jau tikriausiai girdėjote, kad jis staiga patapo nieko prieš tuos pastatus,kurie NELEGALIAI pastatyti draudžiamose vietose :) Net gerb. Adamkus išskirtinėm teisėm suteikė lietuvos pilietybę kažkokiam rusų verslininkui, už ką Paksą pašalino iš pareigų, bet va su V. Adamkum matyt visai kitas reikalas. Nors nusikaltimas tas pats :) Pernelyg visi ten viens kitą palaiko, kad galima būtų demokratinėm priemonėm išnaikint.

    O seimą reiktų tiesiogine prasme išnaikint. Ir priverst atsakyt už savo blogus darbus.

  • ztkp 15:05 - 2009.01.14 | #

    jaučiu bus kai Latvijoj „atlaist saimu“

  • septyni 15:09 - 2009.01.14 | #

    nepamirštam pasiimti Rusijos vėliavų!!

  • ztkp 15:10 - 2009.01.14 | #

    ne, nu nereikia čia rosijos kišt. bronzinio kario čia nėra

  • Tomas Markauskas 15:15 - 2009.01.14 | #

    Lalilalalalai, lalilalalalai… http://www.youtube.com/watch?v=-iB512NVLk0

  • septyni 15:17 - 2009.01.14 | #

    hahaha, ztkp naivuolis. latvijoj irgi nėra, ale kiša!

  • Karolis Pocius 15:18 - 2009.01.14 | #

    Latvijoj bronzinio kario irgi nebuvo jei gerai pamenu ;)

  • ztkp 15:19 - 2009.01.14 | #

    ubagai ir psichopatai, apsiperdėliai kaimai ir pikti encefalopatai.
    aš ne naivuolis.
    p.s. ačiū tomai už linką, kaip tik ieškojau šitos dainos :) (aš rimtai)

  • ztkp 15:28 - 2009.01.14 | #

    va va, http://www.lrytas.lt/-12319375.....raukos.htm tikslą pasiekė

  • asdfwerwqe 15:32 - 2009.01.14 | #

    latvijoj kiek kita situacija. pasižiūrėk, kiek ten rusų yra :) jei neklystu, tai pusė ant pusės gaunas santykis. bet šiaip manyčiau, kad pagąsdint tikrai reiktų valdžią, nes jaučiasi neliečiama sakyčiau.

  • Dalius 15:33 - 2009.01.14 | #

    asdfwerwq, tu toks pats kaip tuos, kuriuos nori su šaknimis rauti ;-) Jeigu nori kažką griauti pasiūlyk kažką į to vietą (sistemą, žmones ar pan.). Dabar tik vapi kažką. Maži vaikai beje irgi pirmiausia išmoksta griauti.

  • asdfwerwqe 15:37 - 2009.01.14 | #

    Daliau, ir kame panašumas? Nori pasakyt, kad tikrai reikia TIEK biurokratijos valdžioje kiek kad dabar yra? Dar vieną ministeriją atidarys, dar krūva etatų atsidarys. Ir ką jie daro? NIEKO. Prastūminėja savo projektus/darbelius, ir tiek. Ar reikia tokius išlaikyt už žmonių pinigus, kuriuos patys valdininkai apgaudinėja? Aš norėčiau, kad nors kažkokią atsakomybę jaustų valdininkai. nes dabar tai akivaizdžiai jie bb dėję sėdi ir daro kas jiems palanku, o ne Lietuvai. Juk ideologiškai jie turi tarnauti tautai, o ne tauta jiems.

  • ztkp 15:40 - 2009.01.14 | #

    ne, nu kam tuos rusus kišat. jeigu su vėliavom rusijos mojuoja ir skanduoja antivalstybinius šūkius, tai jo, bet jeigu paprasti žmonės, kad ir kalbantys rusiškai išreiškia savo nuomonę (ne vitrinas daužant, o mitinge), tai nematau nieko blogo. neveltui landsbergis per parlamento gynimą 1991 kreipėsi „lietuvos žmonės“, o ne „lietuvos piliečiai“ ar „lietuvių tauta“. latvijos, kaip ir lietuvos žmonės yra žmonės, kurie save sieja su šalimi, kurioje gyvena

  • septyni 15:40 - 2009.01.14 | #

    asdfwerwqe, pasigūglink, latvijoj/rygoj rusų 28 %, vilniuj lenkų+rusų - netgi 33% :> o šiaip, pajuokavau aš dėl jų. būtų kvaila, jei pradėtų kas mojuoti rasijos vėliavomis - valdžia turėtų pasiteisinima, kad spec tarnybos provokuoja, o šiaip visi laimingi :))

  • Dalius 15:49 - 2009.01.14 | #

    Darbo metu užsiimti ne darbu. Dar reikia panašumų?

    Dėl biurokratijos - sunku pasakyti. Reikia žiūrėti kiekvieną atvejį individualiai arba kaip Kanadoje daryti sisteminę reformą. Ar tu siūlai į gatvę (iš darbo) išmesti kokį na tarkim 10000 žmonių? Ką čia reiškia dar vienas procentas nedarbo, ar ne? Ar tu manai, kad pagasdinsi Kubilių ir problemos išsispręs pačios?

    O jei turi įrodymų dėl to, kad kažkas prastūminėja savo projektus/darbelius tai yra teisminis kelias tam. Įtariu įrodymų neturi. Tik kokios Grinevičiūtės sapaliones.

  • asdfwerwqe 16:07 - 2009.01.14 | #

    Daliau, ką man daryti darbo ir nedarbo metu, yra mano asmeninis reikalas, ir siūlau rūpintis savo kiemu. Jei randu laiko diskusijoms, kai darbo ne per daugiausia, čia yra blogai?

    Įrodymų. LEO LT yra akivaizdus pavyzdys. Kirkilas prastūmė projektą, prastūmė sutartį, kuri yra labai nepalanki Lietuvai. pasiskaityk Energetikos ministerijos atstovo ar ko ten interviu ,ypač jo atsakymą į ketvirtą klausimą. Pasakė, kad ne aiškinsis priešistorę ir tvarkys situaciją iš esmės, bet šnekės ir derėsis toliau su LEO. Akivaizdu, kad situacija šiuo klausimu negerės. Tiesiog valdžia nelenda ten, kur jiems nepalanku. Ar tokia turi būti vyriausybė? Kuri ne atstovauja tautai, o oligarchams ir monopolistams. Taip, Daliau, reikia mažinti valstybės valdymo išlaidas. Negana to, kad yra krūva dykaduonių, bet dar ir papildomų išlaidų prisimąsto, kaip visokie viešbučiai, poilsio namai ir t.t., kuriems išmetamas ne vienas milijonas. Kodėl seimūnai negali gyvent kaip ir kiti ? Nuomotis buto, būti jį nusipirkęs? Kodėl jiems reikia išskirtinių teisių į viešbutį? Ką tai duoda valstybės valdymo kokybei? Seimo kanceliarinės pajamos. Man gali padetalizuoti, KAM REIKIA ~4000lt į mėnesį KANCELIARINĖMS IŠLAIDOMS? Kiek yra visokių straipsnių spaudoje buvę, kad valdininkai naudoja tarnybinį transportą asmeninėms reikmėms. Ar ėmėsi kas nors priemonių? Ne.

  • Dalius 16:12 - 2009.01.14 | #

    Tingiu atsakinėti į viską, bet jei trumpai tai tu esi nediplomatiškas ir naivus. Ir jeigu įgyvendinus tavo pasiūlymus rezultatas bus tik neigiamas: ekonomine, teisine, socialine, politine ir beveik bet kokia kita prasme. Galėsi jaustis teisus grauždamas duonos pluta…

  • Dalius 16:15 - 2009.01.14 | #

    Dar: aš tikrai neneigiu, kad problemų yra ir, kad jas reikia spręsti, bet jeigu tu aklas ir nematai, kad jos sprendžiamos po truputi, tai čia jau tavo problema.

  • asdfwerwqe 16:39 - 2009.01.14 | #

    Daliau, argumentai pas tave geri :D

    aš sakau, kad pagrindinius tautos skurdintojus tikrai reiktų šalint nuo pareigų, kol nepridarė dar baisiau. Visos valdžios naikint nereikia. Tiesiog pasidomėjus politika, pakraupti yra ganėtinai lengva. Korupcija aukštumose, savus tik prastūminėja, pastato į geras pareigas ir t.t. Juk tai yra nusikaltimas! Ar nusikaltėliai gali dirbti valdžioje? Visi žino istoriją apie Zuoką. Jis vis dar politikoje! Kai Paksą reikėjo pašalint iš pareigų, tai labai greit viskas vyko. O kai prasidėjo nesąmonės su Zuoku, tai net Adamkus pasakė, kad ne jo galiose yra imtis priemonių prieš Zuoką (tiksliai nepamenu, kada čia buvo). Gal tiesiog nebuvo noro? Nes savas. Ir kiek dar daug tokių pavyzdžių, kai žmonės net su teistumu sėdi valdžioje ir niekam tai neužkliūva! Daliau, ar tokios valdžios nori?

  • osam 18:03 - 2009.01.14 | #

    Man kažkaip juokingai atrodo, kai nori neeilinių rinkimų. Juk vistiek galima sakyti ta patį išrinktų.  O protestuoti būtų galima nemokant mokesčių. Ta prasme mažinant įplaukas į biudžetą, tada seimas turėtų susiprasti, kad ir jie žmonės ir turi mokėti normalius mokesčių ir gauti normalias algas.

  • vienastoks 18:32 - 2009.01.14 | #

    Tai iš jūsų čia plepančių kas nors eis valdžios verst penktadienį? Šiaip pusiau juokais, pusiau rimtai dalis mano pažįstamų ir bendradarbių ketina. Aš tai prieš bet kokią prievartą. Nematau galingesnio ginklo kaip tylus, ramus, tvarkingas kokių 20 tūkstančių minios protestas. Pastovi ir nueini nepraradęs savigarbos. Jei valdžiai nuo to galvose nepraskaidrėtų, tai tuomet jau šakės, ką bedarytum…

  • Blogorama #495 : nežinau.lt 19:49 - 2009.01.14 | #

    [...] žmonės aiškinasi kartu, be finansų ministerijos pagalbos. Kol vyriausybė gelbėja biudžetą, žmonės ketina gelbėtis patys. Neatsimenu, ar kada gyvenime esu per savaitę gavęs du kvietimus į protesto mitingus. [...]

  • puikuzas 19:52 - 2009.01.14 | #

    As tik vieno nepateisinu kam lietuva uztaria tuos, kuriu ji tikrai neturetu uztarti pvz ukraina. Cia tenka susmastyti kodel niekas nemasto tokiu elementeriu dalyku kaip strategijos ir nusprendimo pries darant veiksmus.

    O kokia valdzia jus norite versti ? Cia tikriausiai pokstas. Taciau rusai tokiu budu gina savo interesus - provokuodami. Pastato keleta garsiai rekianciu kurie itikina kitus avinus.

    Krize vistiek yra krize ir bus krize - ar jus garsiai reksit, ar ka nors versit, nieko nenuversit ir nieko nepasieksit. visam pasaulyje krize, ir krize bus.

    Ka, jus tikites, kad jums seimas ismokes mitinginius ?

    Manau nieko bloga jeigu tik norite atkreipti valdzios demesi, bet kvailiems sukiams ne vieta ir tik siulau provokacijoms nepasiduoti. Demesi atkreipti - taip, tai pagirtina, nes tauta turi teise isreiksti savo nuomone. Bet provokaciju nereikia.

    Na, tiesa, manau visi issiskirstytu patenkinti jei visiems isduotu nemokama degtines buteli.

  • m 20:02 - 2009.01.14 | #

    asdfwerwqe per daug spaudos prisiskaitei ir per daug tiki propaganda. tikrai kad naivu.

  • septyni 20:15 - 2009.01.14 | #

    “iš dalies” paprieštaraučiau Puikuzui :)
    “Krize vistiek yra krize ir bus krize”
    labadiena! krizė krizei nelygu.

  • Vidmantas // emptydot.com 20:32 - 2009.01.14 | #

    Flashmob’as penktadienį? ;-))

  • asdfwerwqe 21:43 - 2009.01.14 | #

    m, turi patikimesnių šaltinių? aš stengiuos neimt už gryną pinigą pavienių straipsnių, bet stengiuos kuo daugiau šaltinių perskaityt, kad susidaryčiau įspūdį apie viską. Kita vertus, jei interviu iš politiko ima, ir jis pats pasako, kad nemato nieko blogo, jei nelegalūs statiniai pasiliktų savose vietose, ar čia propaganda? Čia yra faktas.

    m, būk tada maloningas, apšviesk mane tamsuolį politiniais klausimais, gal atvesi į tiesos kelią :)

    Puikuzai, ne krizė sukėlė milijardinį deficitą biudžeto, o VALDININKAI. Jau kuris laikas buvo perspėjama, jog biudžetas labai optimistinis, bet valdininkam pofyg :) Jei nebūtų to deficito baisaus, tai dar visai gerai būtų. Nes dabar tenka susidurti su kone dviguba krize - išorine, kai eksportas mažėja ir pan, ir vidine, kai valdžia prisimalė šūdo ir nebeturi pinigų vidiniams dalykams, taip sukeliant dar didesnį nestabilumą.

  • kmz 22:18 - 2009.01.14 | #

    Aš - už mitingą be kruvinų sausio tryliktąją primenančių riaušių! TU?

  • Dalius 22:21 - 2009.01.14 | #

    asdfwerwqe, sakai pagrindinius tautos skurdintojus tikrai reiktų šalint nuo pareigų, kol nepridarė dar baisiau, bet kad tu jų net identifikuoti nesugebi. Ir tau atrodo nulį reiškia, kad opozicija susikeitė vietomis su pozicija. Na taip atsiprašau “visi jie iš vieno molio drėbti”, ar ne?

    O kaip suprasti tavo tokius pasiūlymus (copy-paste iš diskusijos):
    > O seimą reiktų tiesiogine prasme išnaikint. Ir priverst atsakyt už savo blogus darbus.
    Panašu į pasiūlymą susidoroti su kokiu 500 žmonių (seimo nariai, jų patarėjai ir kiti ten dirbantys žmonės). Jei nežinojai, už grasinimus irgi baudžiama.

    > bet šiaip manyčiau, kad pagąsdint tikrai reiktų valdžią
    Gal tave irgi reiktų pagasdinti, per ramiai gyvenasi, ar kas čia tau, kad tokius genialius pasiūlymus mėtai? Beje kaip Paulauskas nelabai žinai kas yra valdžia.

    Kol kas iš tavęs negirdėjau nė vieno konstruktyvaus pasiūlymo tik skundimasis skundimasis ir skundimasis.

    Ir išvis ką rašai yra absurdas. Na kad ir kliūna tai, kad žmogus su teistumu sėdi valdžioje. O kodėl tai yra blogai? Ar žmonės nesikeičia? Ar tu tas šventasis, kur į Jėzų akmenį mestum?

  • asdfwerwqe 22:49 - 2009.01.14 | #

    Daliau :) kaip aš neidentifikavau? Juk paminėjau Kirkilą. Kokių tau konstruktyvių pasiūlymų reikia? Gi sakiau - nusikaltėlius išvyti lauk iš seimo. Ar tai nėra konstruktyvus, logiškas pasiūlymas? Iš tavęs pačio nesulaukiau nei vieno argumentuoto atsakymo, tik “tingiu”,”absurdas” ir pan.

    Gerai, pasistengsiu dar konstruktyviau išdėstyti nuomonę:

    1) korupcija valdžioje
    2) aiškūs valdžioje sėdinčių žmonių interesai , kurie neatitinka visuomenės interesų (monopolija, oligarchija)
    3) žmonių apgaudinėjimas

    antras punktas pasireiškia įstatymais, kurie sukurti kad būtų palankesni didžiosioms įmonėms, o ne smulkiajam verslui. Dar nemažai visokių interesų išlenda per visokias aferėles dėl sklypų ir t.t.
    pvz kam reikėjo taip paskubomis prastumti LEO LT projektą?

    trečias punktas pasireiškia politikų nesilaikymu savo rinkiminės programos. Kodėl žmonės nebetiki politikais? Nes per rinkimus prižada visko, o poto “pamiršta”.

    Skaičiau straipsnį vieną, kur skelbiama statistika, kad lietuviai nepasitiki nei policija, nei valdžia. Ogi kodėl? Pilna aplink pavyzdžių, kai policija akivaizdžiai nedirba savo darbo, nes matai jiems pinigų mažai. Su politika jau sakiau.

    Dar dėl seimūnų: galima pamest skaičių, kai politikai nedalyvauja posėdžiuose. Bet juk tai yra jų DARBAS. Ir jie jį atlieka netinkamai/jo išvis neatlieka. Jei aš nedirbčiau darbe, tai mane mestų lauk. O seimūnai ne žmonės? :) Jau anksčiau minėjau ir politikų pomėgį naudotis tarnybiniu transportu ne darbo reikalais. Juk tai yra mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas.
    Kam jiems tos lengvatos? Juk tai yra normalus darbas. Už kurį gauna gerą algą. 10k į mėnesį - ne taip jau ir mažai.

    Siūlymai būtų tokie: pradėti fiksuoti pažeidimus ir už juos bausti realiai, nes dabar už tą patį tarnybinio transporto naudojimą nedarbo reikalais nebuvo nubaustas nei vienas politikas kiek pamenu. Ir pagrindinis siūlymas - PRADĖTI DIRBTI tai, ką reikia dirbti. Aplinkos apsaugos ministras turi rūpintis aplinkos apsauga, o ne elito apgyvendinimu draudžiamose vietose. Švietimo ministras turi tobulinti švietimo sistemą, kol dar yra jaunų ir perspektyvių žmonių, ir kol jie neiškeliavo užsienin studijuoti. Seimas turi rūpintis tauta, o ne turtingųjų gyvenimu.

    Daliau, gerbiamasai, apšviesk, kas yra valdžia?

    osam, jei nemokėsi mokesčių, čia jau bus nusikaltimas , ir tada gali būti bėdos :)

  • Dalius 08:57 - 2009.01.15 | #

    Nusikaltėlių seime nėra. Lietuva yra teisinė valstybė, jei turi įrodymų prieš kažkurį seimo narį, tai prašom teisiniu keliu eiti, o ne Prancūzijos revoliucijos metodais.

    1) Korupcija - čia ne konstruktyvus pasiūlymas. Čia tik problema identifikuota. Čia tas pats kai alkoholikas sako, kad mes gerti…

    2) Na pagal paskutinius skaičiavimus, kuriuos mačiau individualia veikla užsiimti pigiau negu dirbant samdomą darbą. Sutinku, kad dabar pridaryta daug painiavos, bet apibendrinus rezultatas labiau teigiamas ir palankus smulkiesiems (beje seniau daugiau naudos iš individualios veiklos gavo daugiau uždirbantys). Vėlgi tu nieko nesiūlau, o tik skundiesi. Ir vėl neturi įrodymų.

    LEO LT atskira kalba.

    3) OK. Vėl problemos.

    O pagaliau pamačiau pasiūlymą:

    Dėl tarnybinio transporto: nebuvo nubaustas, nes niekas neskundžia ir niekas neliudija. Ar pats esi įskundęs pvz savo kaimyną, kuris naudojasi tarnybiniu transportu? Deja čia tik vienas kelias, kad žmonės būtų skundžiami. Deja čia lietuvių tolerancijos ribos didelės.

    Aplinkos ministerijos tikslai ne tik aplinkos apsauga. Aplinka nėra tik gamta. Tavo kiemas irgi yra aplinka, jeigu ką. Dėl elito apgyvendinimo rezervatuose - jei turi įrodymų paduok į teismą ir gink viešąjį interesą. Žodžiais visi gudrūs.

    Švietimo sistema tobulinama. Vien Putinaitės atėjimas kokių naujų vėjų atnešė.

    Dėl “Pradėti dirbti” - pradėk nuo savęs ;-) Seimas prieš šventes dirbo naktimis, jei nepameni.

    O turtingieji nebe tauta? Ar čia išlindo lietuviškas “jei turi pinigų tai žulikas esi”?

    Taigi turi tik vieną pasiūlymą (dėl transporto), ką reiktų daryti ir beje net nepasiūlei kaip reiktų tai padaryti. Žmogau, tu pasiruošęs pašalinti iš valdžios žmones tik todėl, kad tau netinka kažkokios jų savybės, o viską ką siūlai sustvarkyti transportą? Aplodismentai. Būtum šaunus Batka.

  • Dalius 09:21 - 2009.01.15 | #

    Sorry, du pasiūlymus turi. Dar sumažinti algą parlamentarams. Laukiame teigiamo konstitucinio teismo išaiškinimo.

  • asdfwerwqe 09:27 - 2009.01.15 | #

    1) pasakymas korupcija reiškia, kad reikia kovoti su tuo, o ne tiesiog “a nu jo, yra korupcija, nieko čia nepadarysi”.

    2) aš ne apmokestinimo įstatymą turėjau omeny. Geriau pasiskaityk apie bankroto įstatymą, ir tuos iš oro ištrauktus 10mln litų vertę. Pirma suprask apie ką aš kalbu, o tada burbėk, kad nieko nesiūlau. Siūlau peržiūrėt įstatymus susijusius su verslu ir padaryt juos palankius ne tik monopolistams. Įrodymų. Kokių dar įrodymų reikia kalbant apie įstatymą? Jis yra arba jo nėra. Ką čia dar įrodinėt?

    ooo, čia jau įdomu. Kodėl LEO LT atskira kalba? Tai gal neatskiriam ir pakalbam apie tai?

    3) nu ok, problemos. O ką čia dar siūlyti, kai ir taip aišku? Siūlau neapgaudinėti! :DDD

    Dėl transporto. Kaip tai niekas neskundžia? Buvo ne vienas straipsnis ne viename leidinyje, kaip žurnalistai konkrečius asmenis suvardino kur buvo naudojamas automobilis ne pagal paskirtį, ir laikus surašė. Dar net surado tokį atvejį, kai tas pats vairuotojas tuo pačiu metu sugebėjo būti dviejose skirtingose vietose (!). Tai jau duomenų klastojimas. Bet kažkaip tyliai viskas nuėjo. NEs savi ;) Ir aš šiek tiek nesuprantu tavo pozicijos. Esi linkęs užtarti valdžią, ir sakai, kad jų piktnaudžiavimas pareigomis yra normalu?

    O kam ir ką reikėtų įrodinėt, jei patys valdininkai legalizuoja nelegalias statybas? Pasidomėk VSD vadovo kotedžo žvėryne kilmės istorija. Skaičiau, kad iš pradžių nelegalu buvo, poto - o stebukle - viskas legalu! Nustebau? NE :D

    Seimas prieš šventes naktimis dirbo, nes jiems pinigų gi biudžete reikia :D reikėjo visą fantaziją pasitelkt, kad primąstyt ką tik apmokestint. O kodėl tamsta ignoruojate faktą, kad didelė dalis per posėdžius nedirba? Kažkur naujienose skaičiau, kad vieno posėdžio balsavime trūko ~44 balsų :) Įdomu.

    Žiūriu, labai įdomi tavo pozicija. Nesakau, kad turtingieji ne tauta. Tiesiog sakau, kad tas žemesnysis sluoksnis visuomenės yra laikomas šūdo vietoje, nes neatsižvelgiama į paprasto žmogaus situaciją, ir žiūrima kaip tik apsaugoti turtinguosius. Kodėl taip baisiai bijomasi apmokestinti nekilnojamą turtą? Kodėl progresiniai mokesčiai yra ganėtinai populiaru užsienyje, bet Lietuvoje kažkodėl stebuklingu būdu jie visiškai netinka ir tik sukels didelių problemų (anot valdžios)? Nes turtingiesiems sumažės pinigėlių :) GINK DIEVE!!!!

    Daliau, nebematau prasmės su tavim diskutuoti, kai tu mano argumentų net nematai. Jei tau viskas čia puiku, tai man iš tikro labai džiugu, nes vienu žmogum daugiau bus, kas gyvens Lietuvoj po keleto metelių. Su tokiom tendencijom manau emigracija tik didės. Galėsi išlaikyt mokėdamas mokesčius šią nuostabiąją valdžią, kuri tiesiog be trūkumų ;) Visos viltys į tave, Daliau!

  • asdfwerwqe 09:36 - 2009.01.15 | #

    p.s. Salamakino citata, kai seimas per naktis priiminėjo įstatymus: „Anksčiau ne kartą dirbome naktimis, bet tokio skubėjimo kaip dabar tada nebūdavo. Bandome neužmigti įvairiausiais būdais. Vyrai nueina į kabinetus ir 50 gramų „įkala“, pašmaikštauja tarpusavyje“, – teigė A. Salamakinas.

    Alkoholio vartojimas darbo vietoje? Tokiu svarbiu valstybei momentu? Ar norėtum gulėt operacinėj, kur tave operuotų neblaivus chirurgas? :D

    dar: dėl korupcijos, ir pan: http://www.alfa.lt/straipsnis/10244920 va straipsnis. Aplinkos apsaugos ministras yra statybų kontoros vadovas? :D Ar neatrodo, kad čia kertasi biškį interesai?

    Dėl valdininkų “per brangumo”. Jei nori skaičiukų, galima pasiskaityti juos čia.

  • Dalius 09:53 - 2009.01.15 | #

    Dėl paskutinės tavo nuorodos - šaltinis “Lietuvos žinios”. Ir interesai nesikerta, nes jis a) BUVO vadovas, o ne YRA; b) jis buvo SAMDOMAS, o ne savininkas;

    Salamakinas yra opozicija ir beje pakankamai niekingas žmogus IMHO. Labai juokinga, tavo pozicija - valdžiai reikia dirbti, bet jei dirba (ir net naktimis) irgi blogai, o kad socdemai (opozicija) naktimis geria - čia jau jų problema. Tai apsispręsk pagaliau, tai kaip beždžionė, kuri negali apsispręsti ar graži ar protinga.

    Progresiniai mokesčiai Lietuvoje YRA. Beje ir buvo seniau, o su konservatorių atėjimu jie net padidėjo (čia juokinga, nes tai turėjo padaryti socialdemokratai).

    Ne, aš irgi manau, kad su korupcija reikia tvarkytis ir t.t., bet tai turime daryti mes kiekvienas. Ir ne žodžiais, o veiksmais. Ir valdžioje beje irgi dirba žmonės. Esmė tai, kad tu iš pat pradžių siūlei “naikinti seimą”, “gasdinti valdžią” ir pan. Paprastai sakant nesiūlei nieko konstruktyvaus, o tik destruktyvaus. Svarbiausia, kad pažangą padarei ;-)

  • Dalius 10:14 - 2009.01.15 | #

    Paskaičiau tą straipsnį, tai tik prielaidos, išvedžiojimai ir jokių patvirtintų faktų. Ar tu tikrai toks naivus, kad leidiesi maitinamas tokiu š***? Na “Lietuvos žinių” stiliukas nesikeičia, tik ir žiūri kaip ką apšikti…

  • asdfwerwqe 10:21 - 2009.01.15 | #

    Nesutinku, kad tik socdemų problema yra alkoholis. Jie priima svarbius sprendimus, ir reikia kad juos priimtų blaivia galva.

    Kodėl akcentuoji kad valdžia dirbo naktį ir jau jie patapo herojais? VIENĄ NAKTĮ dirbo, ir jau kompensuojasi N kartų nedalyvavimas posėdžiuose įprastomis darbo dienomis? Epitetų su beždžionėmis geriau venkime diskusijoje :)

    Gal galima pagrindimą gauti, nuo kada galioja progresiniai mokesčiai? Nes kiek žiūriu naujienas, tai 2008 spalį dar kalbama apie tai buvo tik. Ir kai naujoji valdančioji koalicija priiminėjo nutarimus, daug ginčų internete skaičiau apie progresinius mokesčius, už ir prieš, ir buvo kalbama taip, kad jų nėra priimta dar. Ar kažką blogai supratau?

    Daliau, o kaip tu siūlai pavieniui visiems žmonėms kovoti su korupcija? Eiti į valdžią ir stovint šalia neleisti imti kyšių? :D Juk dalį korupcijos vykdo “ELITAS” (a.k.a. ta pati turtuomenė), kai bando eilinį kartą prastumti savo projektėlius. Čia jau paprastas žmogus (kaip aš ir tu) nieko negalim padaryti, tiesiog pasikliauti valstybinėmis institucijomis, naiviai tikintis, kad nusikaltėliai bus pagauti už rankos. Parašiau “naiviai tikintis”, nes ir antikorupciniuose organuose savi dirba, tai niekas nė nesuloja :)

  • asdfwerwqe 10:23 - 2009.01.15 | #

    tas straipsnis apie VSD vadovą taip, neatrodo objektyvus. Bet jei interviu cituoja pažodžiui, tai jau vien iš to išvadas galima daryti. Tu geriau paskaityk apie valdžios išlaikymo kaštus :)

  • Dalius 10:33 - 2009.01.15 | #

    Progresiniai mokesčiai įvesti nuo 2009 sausio. Jei konkrečiai priklausomai nuo tavo algos dydžio priklauso NPD. Kuo didesnė alga tuo mažesnis NPD. Prie 800 NPD yra 40 Lt, nuo 3150 (berods) NPD yra nulinis. Tai yra ne kas kita, o progresiniai mokesčiai.

    Tu gali:
    a) įskųsti savo kaimyną važinėjanti tarnybiniu transportu;
    b) prisidėti prie atviro seimo projekto;
    c) dalyvauti visuomeninėje veikloje (socialinėje, politinėje, kultūrinėje erdvėje);
    d) skatinti kitus žmones suvokti jų teises ir pareigas;
    e) vykdyti įvairias linksmas akcijas (jei gražiai pašiepsi koki prasikaltėlį ir jį efektyviai sugėdinsi, pasieksi daugiau negu įsivaizduoji - gėda yra galingas ginklas);
    f) ginti viešąjį interesą;

    Svarbiausia, kad tavo veikla būtų konstruktyvi, o ne destruktyvi.

    Antikorupciniouse organuose tikrai ne TIK savi dirba.  Kalbu iš asmeninės patirties. Taigi nešnekėk apie tai ko neišmanai.

  • Dalius 10:35 - 2009.01.15 | #

    Sąrašas tikrai nėra baigtinis, bet pasiūlymai “naikinti seimą” ir “gasdinti valdžią” yra švelniai tariant netikę.

  • Dalius 10:44 - 2009.01.15 | #

    Apie valdžios išlaikymo kaštus: stebiesi, kad žmonėms atlyginimus reikia mokėti ar kame problema?

    Sutinku tik su vienu dalyku, kad seimo nariai turi susimažinti algas, bet palaukime Konstitucinio teismo išaiškinimo. Beje: dalis valdančiųjų algas susimažino kiek žinau (tais žadėtais 15%), algų nesusimažino opozicija (Paksistai ir Kirkilistai).

  • asdfwerwqe 11:09 - 2009.01.15 | #

    Dėl valdžios išlaikymo: esminis klausimas - ar tikrai reikia tiek daug valdžios atstovų. Ypač turint omeny,kad tikrai nemaža dalis net posėdžiuose retai sėdi.
    Kitas keistas (mano akimis) dalykas yra kodėl tiek daug tenka kanceliarinėms išlaidoms pinigų seimūnams. ~4000 lt - čia juk daug! nedažnas žmogus su aukštuoju tiek gauna. o čia iš serijos “smulkioms išlaidoms”.
    Trečias dalykas - kodėl seimūnams duodama privilegija gyventi nemokamai seimo viešbutyje? Tegu gyvena kaip paprastas žmogus - nuomojasi ar perka butą. Tada arčiau realaus gyvenimo bus, ir supras ką reiškia brangstantis šildymas elektra ir t.t. O dabar už jų pragyvenimą turi mokėti Lietuvos piliečiai.

    Dėl antikorupcinės veiklos: ok, kaimyną įskųst - no problem. Galima keletą kartų draugiškai įspėt, jei kartojasi - įskųst. visi kiti punktai labai abejotini. Ar sugėdinimas sustabdys nelegalias statybas pajūrio kopose? Ar sustabdys Maximinius? :) Netikiu, nors tu ką :) Visi šie variantai tinka tiems smulkiesiems naikinti - kyšiai policijos pareigūnams, ir t.t. , o stambių korporacijų vadai ir t.t. - čia jau tikrai ne eilinio piliečio nosiai.

    Gerai, sutinku, naikinti seimą ir gąsdinti valdžią buvo netikę, nes šiaip dažniausiai pasidomėjus politika dažniausiai kraujas užverda… Bet sutik, problema yra, jog valdžia jaučiasi nebaudžiama, nes kadencijos pabaigoje valdininkams nieko nebūna jei kas nors blogai atsitinka valstybei ir t.t. Tai iš esmės atsiranda puiki terpė daryt savas machinacijas ir likti nenubaustam, ypač jei turi politinį užnugarį.

  • Dalius 11:24 - 2009.01.15 | #

    Smulkmenos, bet nuo to reikia ir pradėti - nuo smulkmenų. Fundamentai yra smulkmenose. Sutvarkysi smulkmenas ir dideli dalykai susitvarkys patys.

    Dėl abejonių dėl kitų priemonių efektyvumo - neabejok, o pabandyk, ką nors daryti. Pamatysi dalykų, kurių spaudą skaitydamas nepamatysi.

    Aš sutinku, kad problemos yra ir kad jas reikia spręsti, bet darome tai civilizuotai.

    Beje valdžia tikrai nesijaučia nebaudžiama. Visokių žmonių yra valdžioje, bet patikėk nubaudžia, jei žmogus prisidirba. Kad ir istorija su Dainiumi Narkevičium. Ar ministerijos sekretorius smulkmena?

  • pavelas 15:14 - 2009.01.15 | #

    as manau kad reiketu biski mesta perstati =]

  • kazkas 17:54 - 2009.01.16 | #

    As visiskai sutinku su asdfwerwqe, as ir pats taip pat galvoju… O sejmo narei tai didziausia problema visos lietuvos… Prisivagia , o veliau atsistatidina ir savo zmones ten ikisa( Brazauskas-vagiu,vagis), ar tai GERAI???? Daliau Neskiesk kad jie beveik kaip sventi ir daro savo darba( NE VELNIO !!!) 1 kart galiu letuviu pileciams reiksiu pagarba… Galu gale jus sukilot ir nors kazka darot… seniai ta reikejo padarit(as apie mitingus). Seimunai islepo nes pamate ,kad jiems uz tai nieko nebuna, o zmonems viskas, kaip sakant (PO XUJU*) dabar nors bijos kazka iskresti , nes jau vel visi sukils, o mitingas tai jiems tarpas pagalvoti ne apie save , o apie LIETUVA ! O kaip sakant del krizes, asdfwerwqe pasake teisingai! seimunai ja patis sukure… Koks mums darbas kas kur dejosi, mus tai minimalei liete, o iskur tokios skolos ir skyles biudzete??? aaa, atsakik daliau. Vat pagalvok, nejaugi naujakas buvo vertas 3mln+-???(nors ir taip skolose sedim) O dabar uz ju vagistes ir sandorius kenciam mes !!! Mokesciu moketojai !!!! Nenoriu i ta gilintis nes tik nervina ! O vistek niekas sito net neskaitis ka mes rasome, ir mes nepakeisim lietuvos bet itikint kitus zmones kad nera viskas gerai , tai jau tikrai galime !! (1 nieko nepadaris , bet minia gal ir gali).                                                            The End

  • asdfwerwqe 22:40 - 2009.01.21 | #

    Va dar vienas pavyzdys - Valinskas TARNYBINIU limuzinu nukeliavo i utenos (?) neigaliuju kazhkokios istaigos jubilieju, Inga Valinskiene padainavo, o jis ten rezhe kalba, dar net tukstanti litu skyre tai istaigai :D Apie ta vizita niekas nebuvo informuotas, nei seimo rashtvedyba, nei renginio organizatoriai (kaip straipsnyje rashoma). Ten skele savo politine kalba, koks jis fantastishkas ir t.t. Ir vieshai pasiunte velniop seimo etikos komisija, o tai jau nera gerai. Ir visas sshitas cirkas uzh mokeschiu moketoju pinigus :)

  • Puikuzas 09:01 - 2009.01.22 | #

    threadas uzdarytas

Palik komentarą

Užsisakyti pranešimus el. paštu nekomentuojant