Fizinės parduotuvės atidarymas ir keli naudingi patarimai
Ką tik atvėrėte savo pirmosios fizinės parduotuvės duris? Iki šiol komercinę prekybinę veiklą vykdėte tik internetu? Jei taip, akivaizdu, kad jums prieš akis nusimato labai daug įvairių iššūkių ir darbų. Nors iš pirmo žvilgsnio galėtų pasirodyti, kad prekyba yra prekyba ir nieko naujo šioje srityje nėra, tačiau fizinė ir internetinė prekyba pasižymi labai akivaizdžiais ir dideliais skirtumais. Todėl jei jūs norite, kad jūsų startas būtų sėkmingas ir jums būtų nesudėtinga pritraukti vis daugiau naujų pirkėjų į savo naujai atsidariusią parduotuvę, nepamirškite kelių labai svarbių detalių.
- Turėtumėte daug dėmesio skirti fizinėms reklamos priemonėms. Kadangi tai yra fizinė parduotuvė, jūs turite užtikrinti, kad ji būtų matoma aplinkiniams ir pritrauktų jų dėmesį. Tam jums reikėtų pasitelkti reklaminius stendus, reklamines iškabas, šviesdėžes ir panašią fizinę reklamą (plačiau apie ją galite skaityti https://www.demesiosrautas.lt/reklamos-gamyba/reklaminiai-stendai-iskabos-sviesdezes/). Labai svarbu, kad reklamos gamyba būtų įgyvendinta profesionaliai ir apgalvotai. Ji privalo būti orientuota į tikslinę auditoriją, tokiu būdu padidinant tikimybę sulaukti kur kas daugiau potencialių klientų.
- Labai svarbiu išlieka fizinis pirkėjų aptarnavimas. Skirtingai nei elektroninės prekybos atveju, vykdant fizinę prekybą jums teks tiesiogiai kontaktuoti su savo parduotuvės lankytojais ir pirkėjais. Todėl labai svarbu, kad jūsų naujai atidarytoje fizinėje parduotuvėje dirbantis personalas būtų patyręs ir gebėtų su parduotuvėje besilankančiais klientais bendrauti labai mandagiai ir profesionaliai. Jei jūsų parduotuvėje klientų aptarnavimas bus paties aukščiausio lygio, tai gali tapti jūsų vizitine kortele, kuri pritrauks dar daugiau naujų klientų.
- Palankios prekių kainos ir didelė prekių įvairovė. Visuomet stenkitės savo fizinėje parduotuvėje pateikti kuo didesnį prekių asortimentą. Taip pat neturėtumėte gerokai padidinti savo parduodamų prekių kainų, kurios reikšmingai skirtųsi nuo tų, kurias pirkėjai mato elektroninėje parduotuvėje. Jei kainos bus lygiai tokios pačios, galite būti tikri, kad jūs sulauksite kur kas didesnio pirkėjų skaičiaus.
- Investuokite į skaitmeninę reklamą. Kaip ir bet kurio kito verslo atveju, visuomet nemenkas dėmesys turėtų būti skiriamas skaitmeninės reklamos priemonėms. Tai leidžia kur kas lengviau nusitaikyti į tikslinę auditoriją.